Titulní obrázek

Reklamní spoty modeu Jeep Grand Cherokee

Šéf koncernů Fiat a Chlysler Sergio Marchionne se společně s Johnem Jayem, globálním výkonným ředitelem společnosti Wieden + Kennedy, shodli, že Jeep Grand Cherokee je důležitější než Eminem a Clint Eastwood. Firma je již několik let hlavní reklamní agenturou koncernu Chrysler. 

Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.

Podle Marchionneho s Jayem byl reklamní spot na aktuální generaci Jeepu Grand Cherokee vypuštěný do éteru v roce 2010 pro vnímání koncernu Chrysler severoamerickou veřejností v jeho novodobé éře mnohem důležitější než dvojice reklamních snímků z let následujících.

Zhruba minutový snímek připomínající některé důležité momenty z historie Ameriky a vrcholící právě novým Jeepem Grand Cherokee měl nastavit zcela nová měřítka pro vnímaní nejen tohoto modelu, ale celé značky a koncernu zákazníky a přispět ke zvýšení jejich zájmu právě o domácí značky.

To se podle Marchionneho i Jaye podle tomuto prvnímu videu mnohem lépe než u dvouminutovým snímkům s Eminemem a Clintem Eastwoodem, připraveným pro Super Bowl 2011, resp. 2012. Zástupce Wieden + Kennedy na jejich adresu uvádí, že jsou sice zaměřeny na tradiční americké hodnoty, ale zároveň jsou příliš závažné a rozvláčné.